Naturen och jag

23:04:31 ♥ 2011-05-22
Jag och naturen har inte direkt varit polare idag.
Rivsår på armen, stack mig på en tagg så fingret är svullet och river mig på ryggen på äppelträdet.
Dessutom trillar jag i skogen.

Jag tror inte jag ska ha några träd eller buskar när jag blir stor.
nejdå, men jag ska fan i mig inte ha taggar på dem.

En enastående sak är att jag borstade tänderna vid rätt tillfälle på ....
ja länge.
euw, äcklig tjej jag vet

Vi är busiga tjejer så vi tar oss själva sovmorgon imorgon,
ähhh det är sista idrotten, ingen förväntar sig att man kommer klockan åtta till idrotten på en måndag...
liksom vem tänkte till där?


Telefonen valde att gå sönder också. tur jag har min gamla älskling kvar då ♥♥


Your words!

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0