Nationellt prov

06:33:42 ♥ 2011-05-04
Och idag så är har vi det allra första nationella för i ettan. Engelska A writing. Bra av Linnéa och mig att komma på detta igårkväll, vi båda levde i tron att det var nästa vecka. Känns skönt att inte missa det :D
Ska slå rekord och åka 7.18 tåget till skolan, värsta coolt faktiskt, typ ... astidigt.


Jag ska inte glömma mina nycklar som ligger i stalljackan, very important, och jag ska äta frukost och jag är förvånad över att jag har lyckats vakna. (väldigt sammanhängande mening)


Jag slutar ett idag förresten :DDDDDDDD
Ha en bra onsdag!


Your words!
Postat av: Anonym

duktigt !

2011-05-04 @ 17:11:31
Postat av: lizette

Jag skrev också engelska nationella idag, hur gick det för er? :)

2011-05-04 @ 19:30:17
URL: http://shawshank.webblogg.se/

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0