Ingenting liksom

16:10:06 ♥ 2011-05-08
Har fanemej inte en bild för tillfället som passar in eller jag inte lagt upp redan så  w h a t  e v e r

.
Inatt så kollade vi på Dead Silence och jag är orolig för hur det ska gå att sova ikväll. Handlade om såna där buktalardockor som någon konstig död tant hade gjort och osåvidare för jag orkar nämligen inte förklara haha.
Det var hemskt, speciellt när man redan är dockrädd.


Kommit hem, ridit båda hästarna. Oscar = sämst, Colan = ganska bra. Dock blev jag kvar i stallet lite för länge eftersom Colis tyckte vattenslangen var farlig. Hästar är så dumma, svårt att bara stå stilla och stå ut istället för att hoppa runt och döda mina händer.


Ska inte skriva om mer tråkiga saker nu. Ska snart iväg på dansuppvisning igen med Melinda och Julia.
HEJDÅ!



Your words!

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0