Hela eftermiddagen och allt!

19:09:23 ♥ 2011-05-04
Idag på eftermiddagen så har Line och jag först lämnat lite papper på våran gamla skola. Fast vår gamla lärare inte där, så vi fick lämna det till någon annan tant som vi inte kände igen. Men hoppas han blev glad, även om det bara var ett papper med frågor som han hade skickat till oss som var med i förintelse-projektet.


Seeeeeeeeeeeen så drog vi till stallet. Red dressyr med Colan, gick bra faktiskt, och hoppade med Oscar.
Haha vad ska man säga, stackars Linnéa som red sin häst på banan samtidigt, hon måste tro att vi är dumma i huvet. Vilket visserligen kan stämma. Men, i alla fall.


Nu ska jag duscha :D


Your words!
Postat av: Johanna

Var gärna med i min tävling om att vinna en ekologisk foundation och borste från smashit.se! Gå in och kolla! :D LYCKA TILL! :D

2011-05-04 @ 19:39:46
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: hela mitt liv är en statshemlighet ;)



var det du och linnea som fått förklara för en lärare på karro hur man gjorde en labb som ni gjort med ebba? för hon berättade det för oss och var skitstolt typ haha.. och då tänkte jag hm är det anna och linnea för ni går ju på karro ;)

2011-05-06 @ 15:50:43
URL: http://matildaheineken.blogg.se/

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0