Heesten!

21:06:51 ♥ 2011-05-09
Idaaaaag, på eftermiddagen. Så tvätta jag all jäkla utrustning, vilket är det tråkigaste som finns, fort som bara den, trodde jag, för det visade sig ta en timmaaa! Sen hoppa jag upp på lilla ponnyn och tog en snabb barbackaritt i skogen. Sen gjorde jag ett snabbt break och käka mat innan jag drog ut till stallet again.
Dressyrträning för Maria med Colan, wiho, skitduktig var hon faktiskt idag!
Jobbade massa med galoppen, hon drar ju som idontknow. Helt galet, håller typ på att springa in i väggen hela tiden, hahaha! Sedan slappna hon av i alla fall(=skönt för armarna.)



TAAAAAAAGGGGGGAAAD PÅ VECKAN, YEEY!!
bebishäst



Your words!

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0