1 månad 2 dagar kvar

10:48:32 ♥ 2011-05-07
Idag hade jag tänkt gå upp tidigt men så kom jag på att det var mer värt att sova så då fick det bli så.
Det är SOL = perfekt rida-i-skogen-väder och jag är sååååå hästsjuk just nu så jag ska snart dra till stallet.


Är glad över min träningsvärk i benen för en gångs skull,
och jäkligt taggad på att träna sen jag simma igår haha!
Hade sånt flyt liksom ;) ha ha haaaa va rolig jag var nu.


Nej hörnenini nu blir det vaniljyoghurt med varma bär i (nytt beroende) och kesomacka mihi :D
Puss♥


Förresten är jag glad för att jag kanske ska till
älskade, underbara, bästa Lidköping nästa helg,
wweeeiiieiieieiei!!





Your words!

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0