Vissa dagar alltså, haha!

21:15:45 ♥ 2011-03-31
Idag när Oscar och jag skulle gå till ridbanan så tvärvände han och stack tillbaka! Man måste gå i mellan en transport och ett staket och han har alltid tyck det är lite läskigt. Allvarligt, jag bara satt där helt passiv kändes det som, och jag fick inte ens stopp på hästen. HAHA! så jävla fult. Så fick jag typ svänga runt en stor lada i samma fart och sen när han hade sprungit tillbaka till transporten gick han bara förbi den. Fattar inte, asså hahahahaha..
Han och hans jäkla idéer, det är ju helt vridet.


Colan var duktig idag med, lugn och avslappnad. Lät henne galoppera av sig lite på en väg efter åt och då vakna hon ju till lite eller hur man ska uttrycka det haha... Spökvår och bushäst!
Knasiga hästar jag hålls med.


Your words!

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0