pang bom i marken!

18:46:59 ♥ 2011-03-22
Här sitter jag med en lätt stukning på handleden och en hästskoformad lårkaka(?) på ena benet.
Skulle skritta hem Lola från ridbanan så red på långa tyglar. Så kommer en som promenerar en hund fram bakom en lada och då tvärvänder hon, jag hamnar bakom sadeln, så drar hon iväg och då ramla jag av. Var hovar överallt över mig innan hon i full galopp drog ut på gärdet.
Slog antagligen i handleden när jag ramlade och fick en spark när jag låg på marken.



Under själva passet var hon så gryyymt duktig och jag är så himla nöjd med henne.
Typiskt en sån här grej att hända då, men eftersom hon blev skrämd är det ingen idé att gå och sura över det utan shit happens :) 




Your words!
Postat av: trafikblogg.se

Hejsan!



Vill du ha gratis besökare till din blogg?:) Lägg då in din länk på www.trafikblogg.se det tar max 2 sekunder att lägga in din länk där:)



Ha det bra:)

2011-03-23 @ 05:21:00
URL: http://trafikblogg.se

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0