Ossssajj ♥

21:45:16 ♥ 2011-03-21
En träningsredo ponni.
Idag så var Oscar dum på dressyrträningen tycker jag. Jobbig och tjaffsig och spänd och sådär så man inte riktigt vet vart han tar vägen med sitt lilla huvud. På slutet fick vi ordning på alla delar och framförallt huvudet så det i alla fall var åt rätt håll den mesta tiden. Lilla knasiga ponny vad jag älskar dig♥
Bara därför kommer han få jobba hårt i veckan, NU JÄVLAR.



Har hand om stallet&hästarna några dagar nu då deras ägare är i London (och jaa jag är avundsjuk)
så därför ska jag gå upp tidigt i morgon för utsläpp och utfodring. 
Lever fortfarande på mina två timmars sömn utan att jag fattar hur.
MYSTISKT, GODNATT♥




Your words!
Postat av: amber

gissa kändisen!

2011-03-22 @ 09:58:28
URL: http://longwiew.blogg.se/

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0