Ny dag?

16:57:30 ♥ 2011-06-07
Idag hade jag en jäkla tur för att dem hade nämligen tagit bort massa tåg igen. Så 8.44 var borta och med nästa tåg skulle jag komma försent, så då fick jag skjuts utav pappa till skolan. Fick sedan vänta på tåget en timma inne i Örebro, kul, ensam och inga pengar på mobilen och inga gratis sms. Gick dessutom och bar på en mapp med alla bilder som jag har gjort på bilden den här terminen. Smidigt smidigt, kände att jag inte hade något annat val än att gå på stan i alla fall haha. Spontanshopping, ett linne och en magtröja. Glad tjej igen.


Kom hem, mådde helknasigt och la mig ner och bara poff somnade. Tänkte rida lite men det åskar och regnar!
NO FUN.

Your words!
Postat av: emelie

snygg bloogg !

2011-06-08 @ 15:02:09
URL: http://skiitbra.blogg.se/
Postat av: Vendela Persson

Hej! vad intressant dina poster är. lär verkligen att läsa på din blogg lite mer! :) Hoppas du har en rolig dag :p

2011-06-28 @ 15:05:17
URL: http://jade.se

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0