Lördags update

15:18:17 ♥ 2011-07-23
Heeej hallå goddagens!

Jag sitter här och kollar på moppedelar. Var lite lagom manlig och gick ut och skruvade bort massa delar och kollade vad jag måste köpa.
Det är tur att jag sommarjobbar annars skulle jag aldrig ha råd att köpa nya delar.
Fick också igång på min gamla mp3 som jag inte använt på år och dagar.
Nu ska jag laga ett par byxor och sen laga mat :)
Lite sådär lagom huslig idag hihi
Jag kommer nog klara av att flytta hemifrån, eller?? 


Hej Linnéa för två år sedan!


Your words!
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Nu har jag startat en ny tävling där man kan vinna en valfri vara från gniztra.com

Dom har allt från smink och kläder till djursaker och teknikprylar.

var gärna med :) Kram!

2011-07-23 @ 15:48:11
URL: http://smnmode.blogg.se/

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0