En måndag

22:57:23 ♥ 2011-07-18
hej på syster och Oscar för någon vecka sen :)


Igår red Julia och jag på en riktig knasig långritt och var lite sådär allmänt busiga som vi kan vara ibland när vi vill. Sedan chillade vi som always hela kvällen, och försökte lära oss photoshop. Gick skitbra tack vare pepp-appen (y) eller?


Vaknade idag bredvid Albin, och vi har moblerat om mitt rum lite. Så nu har jag en 180 säng haha. Kommer gå vilse i den när jag är ensam. Vi har tagit de lugnt hela dagen annars, himla skönt ibland.


Och nu på kvällen fick Colan en riktig igenomkörare. 1,5h dressyr yeah! Gick riktigt bra på slutet! Sen spolträna jag henne, med resultatet att kunna stå på sidan om henne och spola överallt utan att hon rör sig. 
Glad Anna och en glad Cola som direkt rullade sig i hagen. 
Ännu mer glad Anna som hade satt på hästen täckeeeeee, wiho ÄGD

Your words!

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0