lång-text-varning

22:34:38 ♥ 2010-10-14
Nej hörreni.
Dagen har varit minst sagt annorlunda i min hjärna kan jag säga. Det var inte längesen jag tänkte så mycket, men det var väldans länge sen allt tänkande fick ett sånt här resultat.
Ni vet när allt känns som ett enda stort trassel. Alla känslor och tankar irrar omkring planlöst i hela hjärnan och så vidare? aa preciiiis...
Och precis så har det varit i min hjärna sen i slutet av juli/början på augusti. Då det hände en sak jag inte tänker dra upp.

Men idag, just idag så bara slog det om sådär liksom. Helt sjukt amazing och så jävla läskigt hur det kan bli så.
Bara en tanke, en tanke man tänkt tusen gånger minst men plötsligt blir tanken till någonting helt annat, man ser den ur en helt annan vinkel. Ur rätt perspektiv liksom.
Jag kan bara säga att jag mår så sjukt bra(mentalt) efter den här dagen, inte såhär JÄTTTEEEEEEGLAAAD, utan mer lugn och chill och stark. Notera stark, för att det är där den största skillnaden finns.



Annars då. Trött efter hoppträning med bästa ponny och förkyld!
funderar på att stanna hemma från skolan i morgon, får se hur jag gör :)




Your words!
Postat av: johanna

En blogg om sex, kärlek, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :) ♥

2010-10-15 @ 09:33:58
URL: http://johannalicious.blogg.se/

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0