världsrekord :o

00:51:07 ♥ 2010-08-01
idag (igår alltså, lördag).
till alla som säger att jag är seg (=alla som har träffat mig ungefär).
kom till saken anna, kom till saken.

Jag tänkte gå upp tidigt, hinna rida innan jobbet.
Tänkte vara i stallet klockan nio.
Vaknar med en sovande Linnéa bredvid mig, klockan 08.59.
HERREGUD! typ sån känsla, ni hajar?
Springer ner, drar på mig ridkläder, växlar några väldigt snabba ord med mamma i köket, sätter mig på moppen och kör det fortaste jag (moppen, hehe) kan till stallet.
På stallplanen, kollar klockan. 09.09... blir sådär tvungen att kolla igen men hon är verkligen 09.09.
Och jag fattar inte hur jag, säkert den här lilla stadens segaste person har hamnat där så FORT? :o
nån måste ha stannat tiden i mellan, SERIÖST?





Your words!
Postat av: AMANDA

sv: tacktacktack! :DD

2010-08-01 @ 00:56:32
URL: http://amanddaa.blogg.se/

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0