Kan aldrig få för mycket

20:05:58 ♥ 2010-07-24
Medans jag sitter här och lyssnar på The hooters så kom jag på en smart grej. (enligt mig själv iaf)
Jag och Anna lyckas alltid köpa för mycket godis, fråga inte varför men vi gör det.

Så nu när jag sitter här med två halvfulla skålar kom jag på att det blev väldigt praktiskt när vi ska kolla film ikväll också för då har vi godis redan!
Behöver inte köpa och vi behöver inte äta bara för att äta för vi kör myskväll x2!
Så har ni godis över, kör en favorit i repris och ha filmkväll igen!

Your words!
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-25 @ 15:41:46
URL: http://millahoman.blogg.se/

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0