nära ögat :)

22:01:53 ♥ 2010-12-15
IDAG höll jag på att singla genom luften som ett löv från Lolas rygg!
Var ungefär 98% säker på att jag skulle ramla av. Verkligen verkligen inte okej.
Jag tror att allt är lugnt efter att hon har bockat och sparkat som en tok för hon inte vill gå fram, så jag galopperar nanana helt normalt.. så ligger en gren över stigen=
Hästen tvärvänder, sparkar bakut, jag tappar båda stigbyglarna, Lola bockar och hoppar och springer och jag tror jag var typ överallt i dem sekunderna... sen stanna hon i alla fall och jag satt kvar i sadeln med mer tur än skicklighet!







Your words!
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-17 @ 23:20:49
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

pingu förfan!

name:
remember me, please?

e-mail: (publiceras ej)

link your blog:

write here, right now!

Trackback
RSS 2.0